Swift

Projekt Zalando przy współpracy z trnd


Czas na kolejny projekt! Tym razem będą to internetowe zakupy z Zalando...

Zaledwie wczoraj dowiedziałam się, że zostałam wybrana do ogólnopolskiego testowania zakupów, a już dzisiaj przesyłka jest u mnie. Ekspresowe tempo - duży plus!
Przesyłka przybyła do mnie za sprawą GLS, dzięki czemu już teraz mogę Wam przedstawić założenia całego projektu.
Na pierwszym zdjęciu możecie zobaczyć:
1. List - wprowadzenie do kampanii
2. Twoje badanie opinii - ankiety do wypełnienia przez/ze znajomymi a następnie do wprowadzenia na stronie trnd
3. Przewodnik projektu

Całość bardzo przypomina kampanie na stronie Grona Ambasadorów, o którym wspomniałam już wcześniej.

O co chodzi w projekcie?
1. Wypróbowanie zakupów w sklepie internetowym - w tym celu otrzymałam indywidualny bon na zakupy o wartości 100 zł.

2. Podzielić się opinią na temat zakupów i całego projektu (ankiety, zdjęcia)
3. Rozpowszechnić wśród znajomych Zalando - dla każdego ze znajomych 4 zniżki: jedna 20% do wykorzystania indywidualnie oraz trzy po 15% do przekazania znajomym.


4. Przekazanie raportów z rozmów oraz wprowadzenie ankiet z badania opinii.

Cóż pozostaje - czas zacząć zakupy!

Ponadto gorąco zachęcam was do udziału w projektach trnd. Osobiście była to moja druga próba (pierwsza depilatory) i pierwsza skuteczna. W tym tygodniu rusza nowa akcja, dlatego też wyczekujcie na moim fanpage informacji dotyczących naboru :)

Pozdrawiam cieplutko

Zobacz również

0 komentarze

Flickr Images