Swift

Rimmel Wake Me Up


Przesyłek ciąg dalszy... Wczoraj dotarła do mnie wyjątkowa paczuszka od Rimmel! Jakie są moje wrażenia?


Rimmel, Wake Me Up Make Up Foundation
Odcień: 100 ivory (najjaśniejszy)
Cena (Rossmann): 41,99 zł /30ml

Podkład okazał się niestety za ciemny (dla porównania zdjęcie poniżej: Rimmel oraz obecnie używany)W sumie nie zdziwiło mnie to jakoś bardzo, ponieważ dość trudno jest mi znaleźć dobrze dopasowany podkład do kolorytu mojej skóry. Trochę szkoda, bo nie będę mogła go na razie stosować na co dzień (przy związanych włosach).
Zapach jest bardzo przyjemny i właśnie z tego względu postanowiłam poszukać w internecie dostępność innych kolorów. Jak się okazało Rimmel produkuje także jaśniejszy odcień - 010 Light Porcelain. Jest on jednak nieudostępniony do sprzedaży w Polsce, więc pozostaje mi na razie czekać.
Podkład przyjemnie się rozprowadza, bardzo szybko wchłania.



Rimmel, Wonderfull Wake me up, tusz do rzęs
Kolor: 01 czarny
Cena (Rossmann): 34,99 zł / 11 ml

Tutaj zapach "ogórka" nie wywrócił mojego świata do góry nogami. Moim zdaniem jest bardzo średni, niedrażniący. Szczoteczka wygodna w użyciu, dobrze rozdziela rzęsy. Tusz dobrze ładnie wydłuża, delikatnie pogrubia rzęsy dając efekt świeżych, otwartych oczu. Makijaż jest dzięki temu delikatny i naturalny. Myślę, że produkt zagości u mnie już na stałe :)


Zobacz również

0 komentarze

Flickr Images