Swift

Jogobella limited edition


Podczas jednych z ostatnich zakupów, przeglądając "zakamarki" Kauflandu, natrafiłam na "nowe" jogurty Jogobelli. Tymczasem szukając w internecie jakichś ciekawych informacji o produkcie dowiedziałam się, że wcale nie jest to taka nowość na rynku...

Jogurty te dostępne są już od dawna (najstarsze wpisy jakie znalazłam są z września 2014), jednak moim zdaniem zasługują na uwagę.

Opakowanie wyróżnia się wśród klasycznych jogurtów Jogobelli. Podczas swojego pierwszego zakupu zauważyłam, że zainteresowały one także obcokrajowców, którzy tak jak ja szukali różnych wersji smakowych. Produkt został wypuszczony na rynek w czterech wersjach limited edition American: Blueberry Muffin (mój ulubieniec), Cherry Muffin, Mandarin Cheese Cake, Apple Pie. Oprócz standardowych owoców w jogurcie możemy trafić na wyjątkowe kawałki ciasteczek.
Zdecydowanym plusem nowych Jogobelli jest ich cena (0,98 zł), która nie różni się od standardowej. Cóż dużo mówić - polecam!

Zobacz również

3 komentarze

  1. Pewnie są przepyszne, ale niestety nie zdążę ich już spróbować :)

    http://blonparia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to dlaczego? U mnie pełne półki w Kauflandzie ;)

      Usuń
    2. Wyszła mi okropna alergia na cukry, konserwanty itd. więc muszę być na ścisłej diecie :)

      Usuń

Flickr Images