Swift

BLIK z TRND.PL


Nowa kampania trnd, poprzedzona maratonem wiedzy to sposób na poznanie płatności BLIK - bez użycia karty! Ciągle nie jestescie pewni jak to zrobić, czy to działa? Trzeba wykonac kilka podstawowych kroków:
1. Upewnijcie się że wasz bank umożliwia płacenie BLIK oto lista tych z których możecie korzystać - rzecz jasna wszystko odbywa się z udziałem aplikacji mobilnej na telefon.



2. Wejdźcie na stronę z której chcecie dokonać zamówienia, w moim przypadku to pyszne.pl.
  • wybierzcie co chcecie
  • przejdźcie do koszyka
  • przy sposobie zapłaty należy wybrać PayU
  • następnie "Zamawiam i płacę"

3. Po przejściu na stronę PayU klikamy BLIK

4. Wchodzimy w naszą aplikację mobilną - w przypadku mojego banku już po zalogowaniu widoczny jest kod BLIK z widocznym czasem, po którym kod wygaśnie.

5. Ten kod wpisujemy w okno witryny która otworzy się po wcześniejszym kliknięciu w opcję "blik"


Gratulacje, po zatwierdzeniu kodu na stronie aplikacja mobilna poprosi o weryfikację w telefonie - w moim przypadku jest to kod do aplikacji. Tak dokonaliście pierwszego zakupu z użyciem BLIK.

Pamiętajcie, że w ten sposób możecie również wypłacać środki z bankomatów i wiele innych wspaniałych rzeczy, gdy zdarzy się wam zapomnieć karty ;)

Zobacz również

7 komentarze

  1. Blik jest fajnym rozwiązaniem jeśli mówimy o płatności online https://www.cashbill.pl/blog/kategoria/platnosci-online bo jest przede wszystkim wygodny. Kwestia bezpieczeństwa to już indywidualna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mateusz Stankiewicz5 września 2018 19:54

    Sama płatność Blik jest bardzo fajna, bo można dokonać zapłaty nie posiadając przy sobie żadnej karty. Wystarczy tylko telefon i dostęp do konta poprzez aplikację. Moim zdaniem tak niezawodny system płatności oferowany również przez https://www.przelewy24.pl/metody-platnosci ma szansę znaleźć się niedługo na pierwszy miejscu najlepszych płatności w wielu rankingach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie mówiąc sam Blik jest bardzo dobrym rozwiązaniem. Jednak jego największym minusem jest to, że można go używać tylko u nas w kraju. Dlatego ja zdecydowałem się na wyrobienie karty walutowej przedpłaconej https://www.igoriacard.com/karta-przedplacona-na-wakacje dzięki której bez najmniejszego problemu mogę realizować płatności za granicami kraju.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiście jeszcze nie miałam w ogóle okazji skorzystać z takiej płatności. Jestem zdania, że płatności bezgotówkowe są bardzo fajne. Tylko nie wiem czy jeśli dostanę mandat to będę mogła zapłacić w https://zaplacmandat.pl/ właśnie poprzez Blik. No mam nadzieję, że nie będę musiała się o tym przekonywać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupując w sieci zwracam uwagę nie tylko na płatności ale też na dostępne metody wysyłki. Dokonując transakcji w sklepie online często wybieram przesyłkę kurierską, która jest tania i szybka. Dodatkowo często mogę sprawdzić status mojej przesyłki na stronie internetowej https://www.sendit.pl/sledzenie-przesylek/. Jest to dla mnie duże udogodnienie, dzięki któremu czuję się bezpieczniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie mi również kilkukrotnie zdarzyło się korzystać z tej formy płatności i naprawdę jest ona bardzo szybka. Jednak ja najczęściej i tak używam sprawdzonych przelewów online https://bluemedia.pl/oferta/platnosci/platnosci-online które moim zdaniem są zdecydowanie najlepsze jeśli chodzi o bezpieczeństwo i szybkość realizowania transakcji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Płatności mobilne to obecnie najdynamiczniej rozwijający się obszar płatności elektronicznych. Wykorzystywanie urządzeń mobilnych do płacenia za zakupy jest atrakcyjny ze względu na brak konieczności logowania się do bankowości internetowej, szybkość i bezpieczeństwo użytkowania. Robiąc zakupy w sieci, warto znać proste i wygodne systemy płatności internetowych, takie jak na przykład Paybynet. W usłudze Paybynet środki trafiają bezpośrednio na konto bankowe sprzedawcy z rachunku bankowego klienta.

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images