Swift

ERV ubezpieczenia podróży - projekt trnd

Dopiero co zakończyłam wypełnianie ostatniej ankiety Zalando, a już przyszedł czas na kolejną kampanię na portalu trnd - ERV ubezpieczenia podróży.

trnd.com/pl/projekty/erv
Myślę, że jest to idealny temat na trwające wakacje. Na czym zatem polega projekt ERV?
1. Uczestnictwo w dyskusji na blogu projektu - trnd.com/pl/projekty/erv/
2. Uzupełnienie dwóch ankiet - początkowej i końcowej, dotyczących rozmów z naszymi znajomumi na temat roli ubezpieczeń w zapewnieniu beztroskich podróży.
3. Podzielenie się udziałem w projekcie w mediach społecznościowych, na blogach.

Dla pięciu najbardziej aktywnych osób przewidziane zostały także nagrody :) Pozostaje zatem jedynie czekać na rozwój projektu na blogu trnd.

Zobacz również

17 komentarze

  1. I ja mam przyjemność brać udział w tej kampanii. ERV poznałam już jednak wcześniej. Często podróżuję za granicę a firma ta współpracuje z większością biur podróży. Wybierając dodatkowe ubezpieczenie turystyczne można zapewnić sobie bezpieczeństwo, a tym samym spokój podczas wyjazdu. Wykupiona polisa zagwarantuje ochronę w przypadku wypadków losowych, które mogą się zdarzyć każdemu. Warto się ubezpieczyć, żeby spokojnie móc odpoczywać i nie zaprzątać sobie głowy, że co będzie gdy... przezorny zawsze ubezpieczony!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twoją opinię, miło usłyszeć pozytywne zdanie na temat firmy, z którą się współpracuje :)

      Usuń
  2. Ciekawy edukacyjny projekt i w dodatku na prawdę OBIEKTYWNY.
    Nawet jeżeli ktoś nie zdecyduje się na współpracę z firmą ERV przy ubezpieczeniu się na czas podróży to na pewno zdobędzie dużo informacji o tym jak należy to robić!

    Polecam każdemu przeczytać blog projektu! - Megan

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja za każdym razem jeśli gdzieś wyjeżdżam w podróż to staram się wykupić dla siebie i mojej rodziny ubezpieczenie turystyczne. Jestem zdania, że jest to bardzo fajna opcja, aby bezpiecznie wypoczywać. Tym bardziej, że używając kalkulatora https://kioskpolis.pl/kalkulator-turystyczny/ możemy całkowicie poznać naszą składkę na ubezpieczenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Samo ubezpieczenie podróży można zawrzeć tylko na okres danego okresu i nie ma najmniejszego w tym problemu. Ja jeszcze z chęcią korzystam z ubezpieczenia na życie https://cuk.pl/ubezpieczenia/zdrowie_i_zycie/ubezpieczenie_na_zycie ponieważ wiem jak ważnym elementem naszego codziennego życia jest taka polisa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem ubezpieczenia podróżne warto wybierać opierając się o ten ranking https://rankomat.pl/kalkulator/ubezpieczenia-turystyczne/ stworzyli go eksperci największej porównywarki ubezpieczeniowej w naszym kraju. Ceny mają bardzo niskie i fajną obsługę.

    OdpowiedzUsuń
  7. A jeśli w podróż własnym autem, to dobrze zadbać o ubezpieczenie. Jeśli jadę gdzieś dalej, zawsze pamiętam o wykupieniu AC, a w pakiecie taniej - https://kalkulator.ubezpieczamy-auto.pl/kalkulator/oc-ac/

    OdpowiedzUsuń
  8. Na dobrą sprawę każde ubezpieczenie coś wnosi do naszego życia. W takim wypadku ja nie potrafię wyobrazić sobie sytuacji, ze jestem nieubezpieczony. Właśnie dlatego korzystam cały czas ze sprawdzonej porównywarki ubezpieczeń https://kioskpolis.pl/ i jestem przekonany, że to jest miejsce dla każdego komu zależy na niskich składkach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Samo ubezpieczenie na podróż jest fajnym sposobem na zagwarantowanie sobie i naszej rodzinie bezpiecznego wypoczynku. Ja jeszcze cenię sobie ubezpieczenie na życie https://cuk.pl/ubezpieczenia/zycie-i-zdrowie/na-zycie z którego dość dużo korzystam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wpis. Pozdrawiam i czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ogólnie posiadanie samego ubezpieczenia jest bardzo istotne i ja także chętnie korzystam z takich usług. Bardzo mi się także spodobało to co napisano w https://kioskpolis.pl/odwolanie-od-decyzji-ubezpieczyciela/ czyli jak można odwołać się od decyzji ubezpieczyciela oraz w jaki sposób to zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images