Swift

Zakupy z Zalando

Jak już wcześniej wspomniałam, dzięki współpracy ze stroną trnd oraz portalem zalando miałam możliwość przetestowania zakupów internetowych.


Na wstępie ogromny plus za szybkość realizacji zamówienia - jak widzicie poniżej zakupy zostały wykonane w poniedziałek a już w czwartek rano zawitały u mnie w domu.


Mimo że sklep nie należy do najtańszych, udało mi się upolować w wyjątkowej cenie czarną sukienkę dla siebie i niebieskawe sandały dla narzeczonego. Obie rzeczy były na promocji, a ponadto mogłam skorzystać z bonu (20%). Uważam, że jak za dwie dość dobrej jakości rzeczy 105,2 zł to naprawdę niedużo ;)

Dodatkowo nie musiałam płacić ani grosza za przesyłkę, a płatność za pobraniem nie wiązała się z dodatkowymi kosztami.

Przejdźmy jednak do zakupów - co było w środku?


Cena na promocji: 64,35 zł
Cena regularna: 99,00 zł

Podobno są w porządku - noszone od razu po otrzymaniu :) Chcieliśmy kupić czarne, ale niestety w rozmiarze 46 nie były dostępne (bardzo duży popyt - w środę dołożyli w tym kolorze, a dzisiaj już są znowu niedostępne)




Cena na promocji: 67,15 zł
Cena regularna: 79,00 zł
Rozmiar: S

Sukienka dobrze się układa, materiał wydaje się być dobrej jakości (okaże się po pierwszym praniu). Początkowo obawiałam się, że S będzie na mnie za mała, ale myślę spokojnie weszłabym także w XS.






Przy najbliższej okazji obiecuję zrobić zdjęcia na sobie (w pokoju mam beznadziejne światło) i pokazać wam na blogu, ale gwarantuję że sukienkę bardzo dobrze leży :)

Poza zamówieniem w paczce znalazłam...
Dwie kawy w saszetkach wraz z informacją, że przy zakupach NESCAFE Sensazione Creme 200g otrzymamy 40 zł na zakupy w zalando ;)



Dodatkowo jeśli okaże się, że nie odpowiada nam coś w zamówionym towarze to możemy w ciągu 100 dni bezpłatnie go zwrócić. Całość ułatwiają nam naklejki/etykiety dołączone do przesyłki. Zwrotu dokonujemy za pomocą strony - wybieramy adres, dzień i godzinę kiedy kurier ma odebrać od nas przesyłkę, pakujemy produkty, kurier je odbiera a my po sprawdzeniu przesyłki otrzymujemy zwrot pieniędzy.

Mam jeszcze mnóstwo bonów (20% i 15%), które z ogromną chęcią rozdam czytelnikom - wystarczy, że napiszecie na blogu/fanpage swój adres mailowy ;)

Zobacz również

6 komentarze

  1. Bardzo fajnie napisane. Brawo dla autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba kilka razy miałem okazję coś kupować w tym sklepie. Osobiście również posiadam własny sklep www i wiem, że klienci oczekują przede wszystkim szybkiej i taniej przesyłki. Dlatego bez wahania korzystam z kuriera https://www.sendit.pl/cennik/cenniki-krajowe/dpd i zawsze za każdym razem wszystko jest w porządku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam tobie sprawdzić sobie te taśmy pakowe https://tcmservice.pl/ bo świetnie się sprawdzają tym bardziej że są z nadrukiem. Do własnego sklepu internetowego jak znalazł!

      Usuń
  3. Bardzo fajne zakupy i również niedługo odwiedzę ten sklep internetowy. Za każdym razem jak tam jestem to przeglądam praktycznie każdy przedmiot przez opcję zobacz tu i zapoznaje się z nim dokładnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Również zamawiam całkiem sporo rzeczy ze sklepów internetowych i uważam, że takie zakupy są bardzo fajne. Tym bardziej jeśli jeszcze dany sklep posiada niezawodne płatności online https://www.przelewy24.pl/ które przecież są gwarantem szybkich i bezpiecznych płatności. W takiej sytuacji robienie zakupów przez internet to czysta przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie ja także chętnie robię takie zakupy, ale osobiście wolę iść do centrum handlowego i zobaczyć to co mi się podoba. Interesuję się tą tematyka i już czytałam na stronie http://infopodatnik.pl/firma/jakie-zmiany-w-umowach-najmu/hir_vcnf o tym jak zmieniają się umowy najmu dla firm wynajmujących lokale w galeriach handlowych.

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images