Swift

Always Ultra - Grono Ambasadorów

Parę miesięcy temu pisałam Wam tutaj o mojej zaległej kampanii Vizir przy współpracy z Gronem Ambasadorów i o tym, że strona zamarła. Tymczasem niespełna dwa tygodnie temu strona ożyła.



Przesyłka przybyła do mnie niestety troszkę zalana, ponieważ dwie saszetki z płynem uległy uszkodzeniu.

Na czym polega ten projekt?
Przetestowanie trzech wariantów podpasek Always Ultra, podzielenie się próbkami ze znajomymi, podzielenie się opinią oraz przekazywanie raportów z rozmów.
Podczas testowania podpasek Always Ultra mamy również możliwość wcześniejszego sprawdzenia ich chłonności za pomocą wspomnianych wyżej 10-mililitrowych saszetek z niebieskim płynem oraz porównania ich z Always Classic.

Co znalazłam w środku?


Przewodnik projektu oraz Badanie opinii




Powyższe opakowania podpasek posłużyły mi także do przygotowania paczek dla znajomych...


Czas ruszać w drogę z paczuszkami!

Na koniec pozostawiam Was z filmikiem "Always - nie do zatrzymania", na który natrafiłam jeszcze przed rozpoczęciem kampanii.

Zobacz również

0 komentarze

Flickr Images