Swift

Cytrynowe szaleństwo w słoneczne popołudnie

Kraków jest tak ogromny! Zwłaszcza ulica Długa - tyle razy tutaj byłam, a dopiero dzisiaj odkryłam, że jeden z odwiedzanych przeze mnie sklepów ma drugą część. A tam - skarby niezmierzone. W to piątkowe popołudnie podzielę się z wami jednym z nich.


Z góry serdecznie przepraszam za jakość, ale nie sądziłam że aparat w moim laptopie wykonana tak fatalnie zdjęcia.

Sukienkę upatrzyłam na dnie jednego z koszy sh przy ulicy Długiej, a przy dzisiejszej cenie myślę, że kosztowała mnie ok. 4 zł. Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia - śliczny intensywny cytrynowy żółty (odmienny niż na zdjęciach), za kostki, przewiewna, kwieciste koronkowe ramiona i ręce. Jednym słowem - ideał.
Nieco niespotykane rozcięcie na samym środku z przodu można łatwo rozwiązać zakładając krótkie spodenki (gdyby zawiał wiatr) albo (na plażę, nad wodę) kostium kąpielowy.


Zobacz również

2 komentarze

  1. WOW !!! Kolor idealny na lato :) i to jeszcze taka sukienka za 4 zł :) Ja dopiero zaczynam blogowanie na stronce umieściłam wpis z nagrodami http://portfelagnieszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszka - z chęcią zajrzę także do Ciebie :)

      Usuń

Flickr Images