Swift

Drukarnia online - pbdruk i Gmina Czorsztyn

Wczoraj rano niespodziewanie zadzwonił od mnie kurier (o którym wspomniałam wczoraj na fb), a po południu przybył listonosz z przesyłką.


Drukarnia online
Strona internetowa: pbdruk.pl
Przed świętami zainteresowana jakością papieru i druku firmy pbdruk, wysłałam do nich formularz z prośbą o przesłanie mi próbek, które będą w stanie zobrazować mi powyższe różnice. Po krótkim czasie skontaktowała się ze mną telefonicznie miła Pani, aby ustalić dokładnie szczegóły zamówienia. Oto co otrzymałam (papiery posegregowane są na "kupkach", dlatego nie widać ich wszystkich):

Od lewej: plakat a4, teczki, ulotki a5, broszury a5, wizytówki składane, wizytówki zwykłe, ulotki a6, broszury składane (z formatu a4), notes. Na zdjęciu umknęła mi gdzieś kartka papieru a4.

Moja uwagę przykuły broszury i ulotki z "błyszczącymi" elementami oraz bardzo dobra jakość teczek a4.
Ponadto warto także wyróżnić wizytówki składane (istnieje również możliwość dodania "błyszczącego" elementu) oraz notes a5.

Firma zdecydowanie mile mnie zaskoczyła. Ponadto na stronie istnieje możliwość pobrania szablonów graficznych, które pozwolą nam na późniejsze dostarczenie gotowych projektów do wydruku. Ceny w drukarni są atrakcyjne (polecam w hurtowej ilości). Niestety niedetalicznie.


Gmina Czorsztyn
strona internetowa: czorsztyn.pl


Malownicza część Polski (woj, małopolskie), nad zalewem i w górach (idealne połączenie ♥). O walorach tego regionu możecie poczytać tutaj.

\
Mapy, przewodoniki

Mapy, ulotki, informatory

Dwa odblaski na rękę, trzy do torby/plecaka/kluczy, sporo kartek pocztowych/widokówek, kalendarz ścienny trójdzielny (2015), kalendarz stojący flisacki (kwiecień 2015-marzec 2016)

Coraz więcej ciekawych miejsc do zobaczenia w wakacje...

Zobacz również

5 komentarze

  1. Razem z braćmi podjęliśmy współpracę z drukarnią www.ccsdruk.pl i nie żałujemy!

    OdpowiedzUsuń
  2. W CCS Druk Cyfrowy www.ccsdruk.pl gwarantujemy fachowe usługi poligraficzne. W mgnieniu oka zrealizujemy Twoje zlecenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważam, że oprócz atrakcyjnych cen o naszej współpracy z daną drukarnią powinna decydować również jakość ich wydruku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w sumie również bardzo chętnie korzystam ze wszelkich drukarni online i jestem zdania, że jak najbardziej warto jest drukować. Tym bardziej jeśli mówimy o materiałach promocyjnych http://www.eldezet.pl/materialy-promocyjne-dla-twojej-firmy-na-jakie-formy-warto-postawic/ to warto jest pomyśleć na jakie się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images