Swift

Milka Toffees, Gmina Kłaj i nowa zdobycz




Milka Toffees
Adres: FB Milki
Cena: ok. 3zł





Po powrocie z przerwy świątecznej do Krakowa, przywitała mnie wyjątkowa przesyłka. Jakiś czas temu zgłosiłam się na fanpage do otrzymania jakiegoś prezentu, ale patrząc na ilość osób i czas w jakim otrzymały te słodkości, zwątpiłam że i ja ją dostanę. Tymczasem...


Chwila na Milkę była zdecydowanie przyjemnym czasem. Przede wszystkim swoje zrobił efekt zaskoczenia, ale równie wyjątkowym był smak zawartości. Od razu po spróbowaniu przypomniało mi się znane hasło Milki: "Śmiało, bądźmy delikatni", które tutaj, moim zdaniem, pasuje idealnie.


W zeszłym tygodniu trafiła do mnie także przesyłka z Gminy Kłaj, w skład której wchodziły: mapa turystyczna Powiatu Wielickiego i Okolic, Informator wraz z mapą nt. Puszczy Niepołomickiej, Informator Rowerowy Pierścień Soliny "Salina Cracovienis", odblask "Bezpieczna Gmina Kłaj" oraz breloczek do kluczy (który trafił idealnie w mój gust).

Gdzie?

Gmina ta leży w dość małej odległości od Krakowa, więc niewątpliwe, że za jakiś czas tam zawitam. Tymczasem pozostaje mi dokładne przejrzenie informatorów ;)



Powyżej moja ostatnia zdobycz. Zakupiona w Rossmannie za 12,99 (cena regularna to 17,99). Mam nadzieję, że w końcu coś ujarzmi moje suche włosy...

Zobacz również

1 komentarze

Flickr Images