Swift

Nie sprzątam na święta, bo wygrałam sprzątanie

Przed świętami marka Gosia postanowiła zorganizować konkurs, w którym zadaniem było wymyślenie mema dotyczącego hasła "Nie sprzątam święta, bo...". Za sprawą wygranej w tej konkursie przybyła do mnie pani, która wysprzątała nam mieszkanie (powyżej paczka przeznaczona dla ekipy sprzątającej). Ponadto dostałam różnorakie produkty, które mają ułatwić nam codzienne życie w kuchni. Czym one są?


1. Ścierki




2. Woreczki



3. Folie i papiery


4. Worki na śmieci

5. Zmywaki

6. Mleczko do drewna i płyn uniwersalny

7. Mop oraz wiadro z kijem (bez zdjęcia)

Zobacz również

3 komentarze

  1. Uwielbiam sprzątać :) są artykuły które powinna mieć każda pani domu. Ja takie wielkie porządki robię w każdą sobotę wtedy też włączam odkurzanie centralne zamontowane w domu i od rana zabieram się do roboty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam wiosnę i związane z nią porządki. Zawsze odbywa się sprzątanie firm, mieszkań wszyscy chcą siedzieć w ciepłym i wysprzątanym pomieszczeniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak Magda również uwielbiam wiosenne porządki. Czuję wtedy wielki przypływ energii <3 Wszystkie okna i taras otwarte, słoneczko grzeje. Na koniec zawsze jest organizuję ozonowanie pomieszczeń, dzięki któremu powietrze w domu jest znacznie czystsze.

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images