Swift

Wygrana w Media Markt i recenzja LPM

Ostatnio jakoś nie mam szczęścia w kampaniach testowania produktów - trnd, streetcom (niedawno na moim koncie zaczęły się pojawiać ankiety, więc może coś ruszy), wizaz. Niby nic, ale za to M. wygrał w konkursie Media Markt Ebook Reader Kiano Booky Light!

Niestety zgodnie z regulaminem na wysyłkę mają aż 45 dni roboczych, więc trochę poczekamy, ale jak tylko przesyłka zawita u M. gwarantuję wam wyjątkową opinię na temat produktu ;)
Tymczasem czas na "drugie wrażenia" z paczki ambasadorskiej LPM...

Jakiś czas temu pisałam na blogu o współpracy ambasadorskiej z LPM. Jak już wiecie - paczka przeszła moje najśmielsze oczekiwania. Starannie przygotowana z pełnowartościowymi produktami i możliwościami rozdania próbek znajomym i rodzinie, którzy nie kryli zainteresowania.
Wy też możecie je zdobyć wraz z innymi niespodziankami w losowanii pod poprzednim postem (gwarantuję, że to będzie tylko mały dodatek :))
Wracając do tematu - jak sprawdziły się produkty w mojej łazience? Jakie zapachy kryją za sobą te dwa żele pod prysznic/płyny do kąpieli? Czy jest to produkt warty polecenia?

Na pierwszy ogień poszedł żel Pomarańcza i Grejpfrut, który od samego początku urzekł mnie zapachem, następnie Werbena i Cytryna, która z początku wydawała mi się chemicznym zapachem. Nic jednak bardziej mylnego. Podczas kąpieli zapach, który rozniósł się po łazience, był dla mojego ciała niczym miód. Przez chwilę zastanawiałam się co dokładnie przypomina mi ten zapach i na myśl przyszły mi jedynie słodkie cytrusowe landrynki. Słodycz w idealny sposób komponowała się z intensywnym zapachem cytryny tworząc coś wyjątkowego. Pod względem zapachu wybieram jednak Pomarańcze i Grejpfrut ze względu na moje zamiłowanie do tych owoców, które w tym kosmetyku zostały idealnie odzwierciedlone.
Obydwa żele dobrze się pienią pozostawiając skórę świeżą i czystą. Nie zauważyłam także żadnego przesuszenia, które wystąpiło natomiast ostatnio najprawdopodobniej po szamponie Babydream dla dzieci. Dużym plusem jest na pewno także wydajność, dzięki czemu nasza kieszeń nie zostanie wyraźnie obciążona.
Cena tych produktów jest porównywalna do produktów innych marek, a zapach jest czymś co zapewne skieruje moje spojrzenie przy kolejnych kosmetycznych zakupach. Z czystym sercem polecam te dwa żele pod prysznic/do kąpieli!

Zobacz również

1 komentarze

  1. Świetne one są, też przypadł mi bardziej do gustu grejpfrut i pomarańcza :))

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images