Swift

My Teabox


To będzie chyba moja ulubiona kampania - zostałam ambasadorką Big-Active!
Niesamowicie ucieszyłam się, kiedy usłyszałam o nowej akcji firm Big-Active oraz Smaczna Herbata, ponieważ uwielbiam te produkty. Moim faworytem smakowym są właśnie zielone herbaty Big-Active - z opuncją, pigwą bądź też klasyczna cytrynowa. Dzięki tej kampanii będę mogła poznać nowe smaki i podzielić się z Wami moją opinią na ich temat.

Wczoraj przybyła do mnie ogromna przesyłka a w niej powiększona wersja opakowania herbaty. Co otrzymałam jako ambasadorka?

Przede wszystkim - 20 opakowań różnorodnych herbat (jedna nie została uwieczniona na zdjęciu - czarna 100 torebek).

Podstawki pod kubki - trafione w punkt. Ostatnio narzekaliśmy z mężem na ślady po herbacie/kawie a jakoś nie po drodze był nam właśnie zakup podstawek. Te są idealne!

Oczywiście każdy miłośnik herbaty musi mieć swój ulubiony kubek :)


Świetnym pomysłem okazał się natomiast powyższy dzbanuszek. Do czego on służy? Do zaparzania herbaty liściastej. Wiem, że wielu osobom nie odpowiadają pływające "farfocle" w ich herbatach, dlatego takie rozwiązanie jest strzałem w dziesiątkę.
Dla zobrazowania jego rozmiaru przedstawiam zdjęcie widoczne po lewej stronie tego tekstu.
Firma postanowiła zadbać także o pojedyncze opakowania herbat, które możemy zabrać ze sobą w drogę albo podarować naszym przyjaciołom.

W Teaboxie znalazły się również karty z kodami zniżkowymi na zakup herbat na stronie Smaczna Herbata. Myślę, że na pewno skorzystam z jednego, kiedy tylko skończą się moje zapasy...

Na sam koniec przedstawiam Wam świetny poradnik herbaciany zawierający wiele ciekawostek oraz praktycznych porad w sporządzaniu herbat.

Już niebawem wyczekujcie pierwszych herbacianych recenzji...

Zobacz również

6 komentarze

  1. Ojej zazdroszczę :) Ja niestety do tej kampanii się nie dostałam nad czym bardzo ubolewam :(
    Obserwuję
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowną przesyłka.
    I przecydowny zaparzacz z podstaweczką:)
    Herbaty znam jedynie ze sklepowej półki, ale kompozycja smakowe wydają się być kuszące

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczególnie polecam odchudzającą o smaku grejpfrutowym jest genialna! :)

      Usuń
  3. Cudowną przesyłka.
    I przecydowny zaparzacz z podstaweczką:)
    Herbaty znam jedynie ze sklepowej półki, ale kompozycja smakowe wydają się być kuszące

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images