Swift

Ryba z pieca z sosem włoskim



W zeszłym miesiącu za sprawą konkursu na fanpage FRoSTy udało mi się wygrać "drobną paczkę" od tej firmy. Z racji, że w piątki nie jadam mięsa, pierwsze z opakowań (z sosem włoskim) trafiło do mojego przed-weekendowego menu :)

Zacznijmy może od sposobu przygotowania, który jest banalnie prosty. Korzystamy z piekarnika lub mikrofali. W moim przypadku padło na piekarnik (niestety krakowska kuchnia nie oferuje mi tego cudownego sprzętu, jakim jest mikrofala - przynajmniej na razie), który nagrzałam do temperatury 190 stopni z termoobiegiem (zmniejszyłam temperaturę proponowaną przez producenta, ponieważ mam szczęście do przypalania różnych rzeczy właśnie w piekarniku). Następnie wyciągamy naszą rybę z opakowania i wstawiamy do piekarnika (wraz z białą tacką). Całość trzymamy 40 minut, po czym możemy delektować się naszym daniem. Nie brudzimy praktycznie niczego, a całość wygląda i tak bardzo estetycznie.
W życiu nie spodziewałabym się tak dobrego smaku i wyglądu po gotowym mrożonym produkcie. Sos, bogaty w różnorodne warzywa, mógłby być jedynie nieco bardziej ostry. Pod naszą górną warstwą znajduje się pełnowartościowy filet (100% z opakowania nie kłamie), który przy mrożeniu i ostatecznym podgrzewaniu nie stracił wyglądu ani, przede wszystkim, smaku.
Porcja nadaje się dla jednej dorosłej osoby (plus jakieś dodatki - samą rybą nie każdy da radę się najeść), co przy obecnej cenie jest niezbyt satysfakcjonujące. Produkt polecam i zapewne sama sięgnę po niego w przyszłości, jednak ze względu na cenę preferuję przygotowywanie własnej ryby, do której FRoSTA zainspirowała mnie w tym wydaniu.

Cena: 12,99zł (za 360g)

Zobacz również

2 komentarze

  1. Wygląda bardzo aptyecznie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazwyczaj jest tak, ze ryba z pieca jest smaczna i ja również bardzo chętnie ją jadam. Tym bardziej, że jeszcze jak wstawię do pieca takiego łososia https://mowisalmon.pl/produkty/mowi-losos-do-piekarnika-tajska-nuta-pikanterii/ to dokładnie wiem, że jest to bardzo fajny pomysł na udany obiad.

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images